Tijdelijke actie:
50% korting op onze inmeetservice!
50% korting
inmeetservice
Tijdelijke actie

Wij geven alvast antwoord

Veelgestelde vragen

Opmeten

1. Hoe meet ik mijn kast het beste op?

Niets is zo vervelend als een maatwerk kastenwand die net te groot of te klein is. Daarom bieden wij onze inmeetservice aan, voor een vriendelijke prijs komen we bij je langs, meten de ruimte in, laten de kleurstalen zien en geven je een offerte.

Wil je het liever zelf doen? Dan hebben we met veel zorg een inmeet instructievideo voor je gemaakt. Een extra check vindt plaats in het bestelproces zodat we met een compleet overzicht aan maten, jouw maatwerkkast kunnen maken die perfect past in je kamer.

2. Ik heb een meetfout gemaakt, wat nu?

Zelfs de besten maken fouten, neem contact met ons op voor een oplossing. Omdat wij de kasten zelf produceren zijn we niet voor één gat te vangen en verzinnen we samen meestal iets om het op te lossen.

3. Kan ik de kast ook laten opmeten?

Niets is zo vervelend als een maatwerk kastenwand die net te groot of te klein is. Je kunt daarom ook gebruik maken van onze professionele meetservice.

Bestellingen

1. Leveren jullie alleen in Nederland?

M-Select Kasten worden uitsluitend in Nederland bezorgd. En dat zelfs gratis! Voor de Waddeneilanden geldt een uitzondering. Woont u op de Waddeneilanden? Dan kunnen we uw bestelling leveren aan een transportbedrijf vlak bij de veerboot, die uw bestelling naar het eiland vervoerd. De kosten van dit transport ontvangt u van het transportbedrijf zelf.

2. Kunnen jullie de kast voor mij monteren?

Ja, het is mogelijk om je kast te laten monteren door onze montageservice. De kosten hiervoor bedragen €599 per kast. Stel je kast samen en geef in het winkelmandje aan, dat je graag gebruik maakt van de montageservice.

3. Welke garantie krijg ik op mijn kast

Op een M-Select kast krijg je 5 jaar garantie. De garantie geldt voor mogelijke beschadigingen, die niet door een verkeerde behandeling zijn ontstaan. Beschadigingen die door een verkeerde behandeling zijn ontstaan, vallen niet onder de garantie. Dit zijn bijvoorbeeld beschadigingen door een ruwe behandeling, geweld of waterschade.

4. Hoe kan ik de kast betalen?

Je kunt op onze website betalen via iDEAL, Apple Pay en Creditcard en de betaling kan handmatig worden overgemaakt.

5. Er moet een koker met standleidingen verwerkt worden in mijn kast, wat nu?

Er is meer mogelijk dan onze website biedt. Mail ons een situatieschets met de door jou gemeten maten, hiermee kunnen wij een aangepaste offerte aanbieden.

Overige

1. Wat zijn de verschillen tussen pure, elegance en atelier?

M-Select heeft drie collecties, pure, elegance en atelier. Het profiel vormt de basis. Een profiel is de omlijsting waarmee een deur wordt ingepakt. Hierdoor wordt de deur verrijdbaar en kun jij je deur openen en sluiten. Maar welk profiel past bij jouw wensen en budget? We laten de verschillen aan je zien.

2. Kan ik een kleurenstaal aanvragen?

We bieden de keuze uit diverse paneelkleuren. Omdat het op de computer soms lastig in te schatten is hoe de kleur er precies uit ziet, sturen wij je op verzoek kleurenstalen toe. Wil je een kleurenstaal bestellen? Dat doe je eenvoudig op de pagina kleurenstalen aanvragen.

3. Kan ik ook alleen een kast met schuifdeuren bestellen?

Dat behoort zeker tot de mogelijkheden. Zorg dat je het schuifje bij 'kastinterieur' op geen zet. Mocht je er niet uitkomen neem dan contact met ons op.

4. Kan ik ook alleen een kast met kastinterieur bestellen zonder deuren?

Dat behoort zeker tot de mogelijkheden. Zet het schuifje op geen bij het blok 'schuifdeuren'. Mocht je er niet uitkomen neem dan contact met ons op.

Leveren

1. Wat is de levertijd van de kast?

Binnen 6-8 weken leveren we de kast bij jou op locatie. Heb je ervoor gekozen om de kast zelf op te halen, dan krijg je van ons een bericht zodra de kast voor je klaar staat om op te halen.

2. Tot waar wordt de kast geleverd op locatie?

We bezorgen altijd tot over de eerste drempel bij de voordeur.

3. Wat als ik niet aanwezig ben op het afgesproken tijdstip?

Het kan gebeuren dat er onverhoopt iets tussen komt waardoor het niet lukt om bij het afgesproken tijdstip aanwezig te zijn, om de kast te ontvangen. Tot max. 24 uur voor het tijdstip waarop de afspraak staat, kunt u (zonder onkosten) een nieuwe datum met ons plannen. Neem hiervoor contact met ons op.

Heeft u een afspraak gemaakt met ons om uw kast(en) te leveren en u bent op het moment van de afspraak niet aanwezig. Dan brengen we 100 euro extra in rekening voor het transport en de opslag.

Reken voorgoed af met onpraktische meubels en rommelige kamers!

Klantervaringen

  • Luijendijk

    Zéér goed, vriendelijk en kundig geholpen en geadviseerd door Britt! Kast netjes gemonteerd door 2 aardige vakmensen!

  • Cees van der Boom

    goed werk geleverd

  • Ilona

    Wij waren op zoek naar een partij die een kast op maat kon maken, een inloopkast. Na een prettige kennismaking kwam er een eerste tekening, een paar aanpassingen zijn doorgegeven en de kast ging in bestelling. Binnen de afgesproken tijd werd er contact met ons opgenomen om de kast te komen monteren en dit alles verliep geheel vlekkeloos. Wij zijn enorm blij en voelen ons verwend met onze mooie kast!

  • Familie Schoemaker

    Alles Prima geregeld!

  • Steven

    Erg goed, ik ben netjes geholpen met keuzes maken en de uiteindelijke levering is ook zeer netjes verlopen!

  • Bakker

    Mooie ruime kast precies als besteld.

  • Michiel van den Bos

    Marsman heeft bij ons een maatwerk kastenwand geleverd. Het eindresultaat is prachtig: mooi product en netjes geïnstalleerd.

  • Chantal Jol

    Vriendelijk en meedenkend personeel, snelle service, mooi product, goed werk afgeleverd.

    • Testimonial 1
    • Testimonial 2
    • Testimonial 3
    • Testimonial 4
    • Testimonial 5
    • Testimonial 6
    • Testimonial 7
    • Testimonial 8
    • Testimonial 9
    • Testimonial 10
    • Testimonial 11
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief
    en ontvang tips en inspiratie!