Zomeractie:
50% korting op onze inmeetservice!
-50% korting
inmeetservice
Zomeractie

Plek voor huishoudelijke artikelen

Wasruimte kast

Een wasruimte kast plaatsen om alles netjes op te bergen is een wens van velen. Of het nu gaat om een kast waar een wasmachine en droger (op hoogte) in kunnen. Of simpelweg het opbergen van de wasmiddelen, strijkplank en andere huishoudelijke artikelen. Ben jij op zoek naar een kast die je wasruimte georganiseerd houdt? Bekijk dan dit voorbeeld van een schuifdeurkast.

Specificaties

De opvallendheden van deze wasruimte schuifdeurkast

  • TypeElegance
  • ProfielkleurInox
  • KleurShadow

Kenmerken

  • Maatwerk kast van plafond tot vloer
  • Voldoende opbergruimte voor huishoudelijke artikelen
  • Betaalbare oplossing voor wasruimte

Reken voorgoed af met onpraktische meubels en rommelige kamers!

  • Eigen werkplaats
  • Goede prijs- kwaliteitverhouding
  • 5 jaar garantie
  • Inmeetservice

Wat is handig voor een wasruimte kast?

  • zorg voor voldoende planken die in verschillende hoogtes zijn ingedeeld. Zo heb je ruimte voor hoge wasmiddelflacons en kleinere artikelen zoals wasknijpers of zeepjes kunnen makkelijk in een mand bij elkaar worden gehouden op een evt. minder hoog vak.

  • de schuifdeuren die zorgen voor een opgeruimd ogende wasruimte

  • kies ook voor een open vak zodat de strijkplank een eigen plek in de kast heeft

Reken voorgoed af met onpraktische meubels en rommelige kamers!

Klantervaringen

  • Buijnink

    Beiden heren netjes en beleefd, toppie

  • Lock

    Uitstekend, prima service. En mooi kwaliteit zonweringen.

  • Eikelenboom

    Flexibel, professioneel

  • Silvia

    Zeer prettig en erg kundige monteurs

  • Marsman maatwerk

    Netjes werk geleverd

  • Werkman

    Goed en prettig, terzake kundig.

  • John

    Wij hebben eerst via de e-mail contact gezocht. Wij waren benieuwd of er ook onderhoud/reparatie werkzaamheden werden uitgevoerd aan bestaande rolluiken. Wij kregen vrij snel een reactie, dat er meer informatie nodig was en kregen het verzoek om te bellen. Na telefonisch contact was het duidelijk. Het was erg druk, logisch, maar na drie weken kon er iemand komen kijken en afhankelijk van de constatering was een vervolg afspraak mogelijk na circa 8 a 10 weken. Dit was voor ons geen probleem, dus werd er een eerste afspraak ingepland. In deze tijd kan het gebeuren dat de bezoek dag wijzigt. Maar op de dag dat meneer kwam kijken was mijn vrouw thuis. Het was een heel onprettig bezoek, ik was er telefonisch ook bij betrokken, maar meneer had heel weinig tijd en eigenlijk helemaal geen zin in het klusje. Wij moesten zelf maar even een ladder pakken en de kap eraf halen. Want onze rolluiken gaan met een systeem, waar hij absoluut niet mee wilde werken (klikaanklikuit). En er hing nu een habbie babbie rolluik? Zelfs op het verzoek of hij iets anders kon plaatsen, andere moter met afstandsbediening of iets dergelijks reageerde hij erg kortaf. Dat zou heel duur zijn. Wij moesten maar even mailen en dan zou hij misschien in oktober willen komen. Hij gaf aan dat hij tijden heeft gekend, dat hij graag nieuwe kanten wilde, maar nu niet. Wij kunnen respecteren dat het erg druk is, dat was ook telefonisch duidelijk doorgeven. Maar bij het bezoek was het ons duidelijk, meneer had geen behoefte aan nieuwe klanten, was erg kortaf en vond hem zelfs denigrerend. Als het dan zo druk is kom dan niet! Dit kost ons een vrije ochtend en jullie onnodig tijd. Wij hadden geduld gehad, maar na zo'n behandeling gaan wij ergens anders shoppen. Wij gunnen dit bedrijf geen euro.

  • M. Beijer

    Aankoop en service, prima!

    • Testimonial 1
    • Testimonial 2
    • Testimonial 3
    • Testimonial 4
    • Testimonial 5
    • Testimonial 6
    • Testimonial 7
    • Testimonial 8
    • Testimonial 9
    • Testimonial 10
    • Testimonial 11
    Meld je aan voor onze nieuwsbrief
    en ontvang tips en inspiratie!